Sunday, July 15, 2007

TMG

Jaja, ik zal het nog es uitleggen.

Als je software maakt of wilt publiceren is het een stukie makkelijker en leuker als je dat onder een soort ALias naam doet, en aangezien iedereen mij als iemand met een bepaalde naam kent, heb ik hier een andere naam voor gekozen.

Mijn naam is Greendogs .. in zn corect engels, op dat laatste nederlandse na dan.
Ik zit BTW ook op XBox Live, kmoet nog effe eens checken hoe precies .. iets als Greendogx
veder sta ik ook bekend als Gr33nD0X en veel andere fariaties.

Ik ga weer, maar je hoort nog van mij, ik heb nammelijk grote plannen met TMG
niet dat vele het nu kennen, maar ken je Team COmplex ? of XiSo ?
ik ben geen Wannebe Cracker, ik wil serieus internet vereiken met Goeie en gratis software.
Ook als we daarvoor wat regels moet buigen ... Hey, er is ALTIJD wel een deur open, en elke deur kan geopend worden. het is maar dat je weet hoe en waarom.

Ik spreek je nog.

No comments: